phpsupporttickets + Хостинг

Программа

phpsupporttickets

Версия

2.2-3

Производитель

http://www.phpsupporttickets.com/

В нашей панели управления хостингом уже предусмотрено быстрое разворачивание программы phpsupporttickets - достаточно лишь нажать соответствующую кнопку.

Заказать прямо сейчас




Хостинг HOSTING.1 [nix]
Техподдержка круглосуточно
1000 Мб диск
50 Гб трафик
0 IP-адресов
2 сайта
2 базы данных
10 ящиков
64 Мб память
256 Файловые дескрипторы
8 Количество процессов
 
Хостинг HOSTING.2 [nix]
Техподдержка круглосуточно
2000 Мб диск
100 Гб трафик
0 IP-адресов
10 сайтов
10 баз данных
100 ящиков
128 Мб память
384 Файловые дескрипторы
16 Количество процессов
 
Хостинг HOSTING.3 [nix]
Техподдержка круглосуточно
5000 Мб диск
250 Гб трафик
0 IP-адресов
100 сайтов
100 баз данных
Неогр. ящиков
256 Мб память
512 Файловые дескрипторы
32 Количество процессов
 
Хостинг HOSTING.4 [nix]
Техподдержка круглосуточно
10000 Мб диск
500 Гб трафик
0 IP-адресов
Неогр. сайтов
Неогр. баз данных
Неогр. ящиков
512 Мб память
640 Файловые дескрипторы
64 Количество процессов
1й месяц скидка 50%
125 р.
ежемесячно
250 р.
Заказать


Дополнения
Диск дополнительно
0,05 р. / Мб / мес
Трафик дополнительно
45,00 р. / Гб / мес
IP-адрес дополнительно
200,00 р. / Шт / мес
Сайты дополнительно
30,00 р. / Шт / мес
Базы дополнительно
30,00 р. / Шт / мес
E-mail дополнительно
10,00 р. / Шт / мес
Память дополнительно
1,00 р. / Мб / мес
Базовая тех.поддержка
Можно добавить
Файловые дескрипторы дополнительно
1,00 р. / Шт / мес
Количество процессов дополнительно
1,00 р. / Шт / мес
 
1й месяц скидка 50%
175 р.
ежемесячно
350 р.
Заказать


Дополнения
Диск дополнительно
0,05 р. / Мб / мес
Трафик дополнительно
45,00 р. / Гб / мес
IP-адрес дополнительно
200,00 р. / Шт / мес
Сайты дополнительно
30,00 р. / Шт / мес
Базы дополнительно
30,00 р. / Шт / мес
E-mail дополнительно
10,00 р. / Шт / мес
Память дополнительно
1,00 р. / Мб / мес
Базовая тех.поддержка
Можно добавить
Файловые дескрипторы дополнительно
1,00 р. / Шт / мес
Количество процессов дополнительно
1,00 р. / Шт / мес
 
1й месяц скидка 50%
225 р.
ежемесячно
450 р.
Заказать


Дополнения
Диск дополнительно
0,05 р. / Мб / мес
Трафик дополнительно
45,00 р. / Гб / мес
IP-адрес дополнительно
200,00 р. / Шт / мес
Сайты дополнительно
30,00 р. / Шт / мес
Базы дополнительно
30,00 р. / Шт / мес
E-mail дополнительно
10,00 р. / Шт / мес
Память дополнительно
1,00 р. / Мб / мес
Базовая тех.поддержка
Можно добавить
Файловые дескрипторы дополнительно
1,00 р. / Шт / мес
Количество процессов дополнительно
1,00 р. / Шт / мес
 
1й месяц скидка 50%
325 р.
ежемесячно
650 р.
Заказать


Дополнения
Диск дополнительно
0,05 р. / Мб / мес
Трафик дополнительно
45,00 р. / Гб / мес
IP-адрес дополнительно
200,00 р. / Шт / мес
Сайты дополнительно
30,00 р. / Шт / мес
Базы дополнительно
30,00 р. / Шт / мес
E-mail дополнительно
10,00 р. / Шт / мес
Память дополнительно
1,00 р. / Мб / мес
Базовая тех.поддержка
Можно добавить
Файловые дескрипторы дополнительно
1,00 р. / Шт / мес
Количество процессов дополнительно
1,00 р. / Шт / мес


Описание программы на английском языке

    Triangle Solutions Ltd is pleased to provide PHP Support Tickets (PHPST) — The powerful, all-in-one email helpdesk / ticketing software that is incredibly easy to use and a snap to install.
    Please read the features page to see an itemised list of features. PHP Support Tickets is written in PHP and utilises a MySQL database; both are required on your web server to install this application. Please read  the requirements for more information on this.
    This application was written following design pattern principles and Object Oriented design. Developers delving into the code may be a bit disorientated at first, because the code doesn’t follow the common php/template pattern. The design is instead focused on expandability and ease of maintenance. Most of the visual aspect of the application is controlled by  CSS stylesheets, while the internal workings are neatly and coherently organised in logical classes and methods.

    Easy Installation
    Although modifying the application certainly requires an  understanding of Object-Oriented design, the PHP language and SQL; the  installation is extremely straight forward, although a minimum understanding of  web server technologies is essential. This script is set up to use a MySQL database by default, but can easily be modified to support all major types of  databases, including MS Access, PostGreSQL and Oracle.
    You may also need some knowledge of how to upload a database schema into your MySQL installation. This can be done very easily through PHPMyAdmin. Although this is covered within the install it is still knowledge you may require, having PHPMyAdmin on hand is never a bad thing anyway.
    So download and UnZip / UnRAR the latest version and place it into a folder on your Web server, open your favourite browser and enter the  installation folder /install. You will then be presented with the form to install the software.

    Administration
    The administration section is secured through a username and  password. The default entry is administrator / password. You may change this  once you have logged in.
    You may have unlimited Moderators / Admins assigned to take care of incoming tickets. These are all entered through an intuitive user admin page.
    Admins are allowed to view all tickets and perform all admin tasks, moderators can see the tickets assigned to their department only.
    Manageable departments allow you to edit / delete / add new departments at will.
    Reply to tickets through the response section and an email will automatically be sent to the User who posted the ticket with a full history of the message thread.
    Admins can see and view Attachments made by the User, and  also add attachments to the replies. The type of files allowed are configured within the config.php file and is unlimited.
    Newly posted tickets will be emailed to the Admin’s email address, response by the User will also continue to be emailed with a full history of the message thread.
    You can allow users to register themselves or control who is allowed to post into the system. This application can handle unlimited user.
    Many other configurable features are contained within the  config.php file.

    User Interface
    Users have the basic ability of sending in tickets to set departments, with set urgency levels.
    They can add single attachments to any post.
    Users can open, close or answer their own tickets.